Du kan være trygg på at vi gjør alt vi kan for å ivareta alle våre kunder, og vi svarer gjerne på spørsmål du måtte ha om vår håndtering av denne situasjonen. Ta gjerne kontakt via telefon eller epost, så svarer vi så snart vi kan. Her er noen av de tingene kundene våre lurer på for tiden:

Påvirker situasjonen priser og leveringstider på biler?

– Vi har biler tilgjengelig for rask utlevering, med prisgaranti. Endringer i valutakurser kan på sikt påvirke bilpriser, særlig i urolige tider.

Jeg har bestilt bil, påvirker dette produksjonen eller utleveringen av min bil?

– Ta kontakt med oss, så sjekker vi status for din bilbestilling. Vi tilrettelegger utleveringen av biler til kunder og er fleksible for å løse situasjoner med hjemmekarantene eller annet som gjør det praktisk vanskelig å gjennomføre som først planlagt.

Jeg har bestilt time på verksted – men har ikke mulighet til å møte som avtalt. Hva gjør jeg?

– Ring oss eller send en epost, så følger vi deg opp med forslag til hvordan vi løser dette så fleksibelt og greit som mulig.

Ta vare på de rundt deg i tiden som kommer. Og ikke nøl med å ta kontakt om det er noe vi kan bidra med fremover.

Hilsen alle oss hos

British Cars Kristiansand